Harvard business essentials : (Registro nro. 142024)

MARC details
000 -LÍDER
fixed length control field 01567cam a2200337 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
control field u297820
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
control field SIRSI
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCIÓN
control field 20160811203904.0
008 - ELEMENTOS DE LONGITUD FIJA -- INFORMACIÓN GENERAL
fixed length control field 030310s2003 maua frb 001 0 eng d
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
LC control number 2003005543
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
International Standard Book Number 1591391121 (alk. paper)
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Original cataloging agency DLC
Transcribing agency DLC
Modifying agency DLC
050 #0 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Classification number HD45
Item number H37 2003
082 00 - NÚMERO DE CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
Classification number 658.5/14
Edition number 21
245 10 - MENCIÓN DE TITULO
Title Harvard business essentials :
Remainder of title managing creativity and innovation.
246 30 - FORMA VARIANTE DEL TITULO
Title proper/short title Managing creativity and innovation
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Place of publication, distribution, etc. Boston, Mass. :
Name of publisher, distributor, etc. Harvard Business School Press,
Date of publication, distribution, etc. c2003.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extent xv, 174 p. :
Other physical details ill ;
Dimensions 24 cm.
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Series statement The Harvard business essentials series
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Bibliography, etc Incluye referencias bibliográficas (p. 163-165) e índice.
505 0# - NOTA DE CONTENIDO
Formatted contents note Types of innovation : several types on many fronts -- The S-curve : a concept and and its lessons -- Idea generation : opening the genie's bottle -- Recognizing opportunities : don't let the good ones slip by -- Moving innovation to market : will it fly? -- Creativity and creative groups : two keys to innovation -- Enhancing creativity : enriching the organization and workplace -- What leaders must do : making a difference.
596 ## -
-- 17
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Topical term or geographic name as entry element Technological innovations
General subdivision Management.
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Topical term or geographic name as entry element New products
General subdivision Management.
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Topical term or geographic name as entry element Creative ability.
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Topical term or geographic name as entry element Inovaciones tecnológicas
General subdivision Administración.
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Topical term or geographic name as entry element Productos nuevos
General subdivision Administración.
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Topical term or geographic name as entry element Aptitud creadora.
856 41 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Materials specified Table of contents
Uniform Resource Identifier <a href="http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip041/2003005543.html">http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip041/2003005543.html</a>
942 ## - TIPO DE MATERIAL (KOHA)
Koha item type Libro
Existencias
Estado de retiro Fuente de clasificación Colección Ubicación permanente Ubicación actual Precio Total Checkouts Signatura topográfica Código de barras Date last seen Número de copia Tipo de material Categoría 1 de ítem Categoría 2 de ítem
    Acervo General Valle Dorado Valle Dorado 205.00   HD45 H378 2003 ENS052668 29/06/2018 1 Libro MONOGRAFIA COMPRA

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