Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Digital-age literacy for teachers : applying technology standards in everyday practice / Susan Brooks-Young.

Por: Brooks-Young, Susan.
Colaborador(es): International Society for Technology in Education.
Tipo de material: materialTypeLabelLibroEditor: Eugene, OR : International Society for Technology in Education, c2007Edición: 1a ed.Descripción: vi, 132 p. : il. ; 28 cm.ISBN: 9781564842299; 1564842290.Otro título: Applying technology standards in everyday practice.Tema(s): Formación profesional de maestros -- Estados Unidos | Alfabetización tecnológica -- Estándares -- Estados Unidos | Educación -- Planes de estudio -- Estándares -- Estados Unidos | Tecnología educativa -- Estándares -- Estados Unidos | Teachers -- Training of -- United States | Technological literacy -- Standards -- United States | Education -- Curricula -- Standards -- United States | Educational technology -- Standards -- United StatesRecursos en línea: Table of contents
Contenidos parciales:
Technology operations and concepts -- Planning and designing learning environments and experiences -- Teaching, learning and the curriculum -- Assessment and evaluation -- Productivity and professional practice -- Social, ethical, legal, and human issues.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Instituto de Investigaciones Sociales
Acervo General LB1715 B76 2007 (Navegar estantería) 1 Disponible SOC007297

Incluye referencias bibliográficas (p. 128).

Technology operations and concepts -- Planning and designing learning environments and experiences -- Teaching, learning and the curriculum -- Assessment and evaluation -- Productivity and professional practice -- Social, ethical, legal, and human issues.

3

Con tecnología Koha

// {lang: 'es-ES'} //