000 01009cam a2200301 a 4500
001 u266755
003 SIRSI
005 20160811192028.0
008 030610s2002 nyua fr 001 0 eng c
020 _a1572306920
040 _cMX-MeUAM
050 0 _aLB1050.45
_bC65 2002
245 0 0 _aComprehension instruction :
_bresearch-based best practices /
_cedited by Cathy Collins Block, Michael Pressley.
260 _aNew York :
_bGuilford Press,
_cc2002.
300 _axiii, 414 p. :
_bil. ;
_c26 cm.
490 0 _aSolving problems in the teaching of literacy
504 _aIncluye referencias bibliográficas e índice.
650 7 _aComprensión de lectura.
_2lemb
650 7 _aCognición en niños.
_2lemb
650 7 _aInvestigación acción en educación.
_2lemb
650 0 _aReading comprehension.
650 0 _aCognitive learning.
650 0 _aAction research in education.
700 1 _aBlock, Cathy Collins,
_eed.
700 1 _aPressley, Michael,
_eed.
596 _a8
942 _cLIBRO
999 _c116886
_d116886