Mathematics for 3D game programming and computer graphics /
Lengyel, Eric.
Mathematics for 3D game programming and computer graphics / Eric Lengyel. - 2nd ed. - Hingham, Mass. : Charles River Media, c2004. - xviii, 551 p. : il. ; 25 cm.
Incluye referencias bibliográficas (p. 539-541) e indice.
1584502770 (Hardcover : alk. paper)
2003019938
Computer games--Programming.
Three-dimensional display systems--Mathematics.
Computer graphics--Mathematics.
Juegos por computadora--Programación.
Imágenes tridimensionales--Matemáticas.
Representaciones gráficas por computadora--Matemáticas.
QA76.76.C672 / L46 2004 QA76.76.C672 / L45 2004
794.8/16693
Mathematics for 3D game programming and computer graphics / Eric Lengyel. - 2nd ed. - Hingham, Mass. : Charles River Media, c2004. - xviii, 551 p. : il. ; 25 cm.
Incluye referencias bibliográficas (p. 539-541) e indice.
1584502770 (Hardcover : alk. paper)
2003019938
Computer games--Programming.
Three-dimensional display systems--Mathematics.
Computer graphics--Mathematics.
Juegos por computadora--Programación.
Imágenes tridimensionales--Matemáticas.
Representaciones gráficas por computadora--Matemáticas.
QA76.76.C672 / L46 2004 QA76.76.C672 / L45 2004
794.8/16693