Health care marketing : tools and techniques /
Fortenberry, John L.
Health care marketing : tools and techniques / John L. Fortenberry Jr., - 3a ed. - Sudbury, Mass. : Jones and Bartlett Publishers, 2010 - xxiii, 311 p. : il. ; 23 cm.
Rev. ed. of.: Marketing tools for healthcare executives / John L. Fortenberry, Jr., 2nd ed., c2005.
Incluye referencias bibliográficas e índice
9781449622213
Atención médica--Mercadeo.
Administración de servicios de salud.
Mercadeo de servicios de salud
RA410.56 / F67 2010
Health care marketing : tools and techniques / John L. Fortenberry Jr., - 3a ed. - Sudbury, Mass. : Jones and Bartlett Publishers, 2010 - xxiii, 311 p. : il. ; 23 cm.
Rev. ed. of.: Marketing tools for healthcare executives / John L. Fortenberry, Jr., 2nd ed., c2005.
Incluye referencias bibliográficas e índice
9781449622213
Atención médica--Mercadeo.
Administración de servicios de salud.
Mercadeo de servicios de salud
RA410.56 / F67 2010