Digital branding : a complete step-by-step guide to strategy, tactics, tools and measurement /
Rowles, Daniel
Digital branding : a complete step-by-step guide to strategy, tactics, tools and measurement / Daniel Rowles - 3a ed. - United Kingdom : Kogan Page, 2022 - xi, 216 p. : il., gráficas ; 24 cm.
Incluye referencias bibliográficas e índice
9781398603202 9781398603189 9781398603196
Marketing en Internet
Telemercadeo
Marketing en Internet: aspectos sociales
Sitios web: marketing
HF5415.1265 / R68 2022
Digital branding : a complete step-by-step guide to strategy, tactics, tools and measurement / Daniel Rowles - 3a ed. - United Kingdom : Kogan Page, 2022 - xi, 216 p. : il., gráficas ; 24 cm.
Incluye referencias bibliográficas e índice
9781398603202 9781398603189 9781398603196
Marketing en Internet
Telemercadeo
Marketing en Internet: aspectos sociales
Sitios web: marketing
HF5415.1265 / R68 2022