Social media management : technologies and strategies for creating business value /
Van Looy, Amy, 1978-
Social media management : technologies and strategies for creating business value / Amy Van Looy - Cham : Springer, 2016 - xix, 250 p. : il. ; 24 cm. - Springer texts in business and economics .
Incluye referencias bibliográficas e índice.
9783319373058 9783319219905 (Ebook)
Medios sociales.
Mercadotecnia por Internet.
Negocios --Recursos en redes de computación.
Social media.
Internet marketing.
Business--Computer network resources.
HF5415.1265 / V352 2016
Social media management : technologies and strategies for creating business value / Amy Van Looy - Cham : Springer, 2016 - xix, 250 p. : il. ; 24 cm. - Springer texts in business and economics .
Incluye referencias bibliográficas e índice.
9783319373058 9783319219905 (Ebook)
Medios sociales.
Mercadotecnia por Internet.
Negocios --Recursos en redes de computación.
Social media.
Internet marketing.
Business--Computer network resources.
HF5415.1265 / V352 2016