Variability, not disability : (Registro nro. 118619)

MARC details
000 -LÍDER
fixed length control field 00934cam a2200277 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
control field u269177
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
control field SIRSI
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCIÓN
control field 20160811192508.0
008 - ELEMENTOS DE LONGITUD FIJA -- INFORMACIÓN GENERAL
fixed length control field 030911s1996 deua b 001 0 eng
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER
-- (DLC) 95046674
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
LC control number 95046674
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
International Standard Book Number 0872071421 (pbk.)
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Original cataloging agency DLC
Transcribing agency DLC
Modifying agency DLC
043 ## - GEOGRAPHIC AREA CODE
Geographic area code n-us-ia
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Classification number LC4704.87
Item number R65 1996
082 00 - NÚMERO DE CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
Classification number 371.91/44
Edition number 20
100 1# - ASIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Personal name Roller, Cathy M.
245 10 - MENCIÓN DE TITULO
Title Variability, not disability :
Remainder of title struggling readers in a workshop classroom /
Statement of responsibility, etc. Cathy M. Roller.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Place of publication, distribution, etc. Newark, Del. :
Name of publisher, distributor, etc. International Reading Association,
Date of publication, distribution, etc. c1996.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extent xi, 160 p. :
Other physical details ill. ;
Dimensions 26 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Bibliography, etc Includes bibliographical references (p. 139-143) and indexes.
596 ## -
-- 8
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Topical term or geographic name as entry element Learning disabled children
General subdivision Education (Elementary)
Geographic subdivision Iowa
General subdivision Reading
-- Case studies.
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Topical term or geographic name as entry element Reading
General subdivision Remedial teaching
Geographic subdivision Iowa
General subdivision Case studies.
942 ## - TIPO DE MATERIAL (KOHA)
Koha item type Libro
Existencias
Estado de retiro Fuente de clasificación Colección Ubicación permanente Ubicación actual Fecha de ingreso Precio Signatura topográfica Código de barras Date last seen Número de copia Tipo de material Categoría 1 de ítem Categoría 2 de ítem
    Colección Stanley Swartz Facultad de Ciencias Humanas Facultad de Ciencias Humanas 01/07/2023 300.00 LC4704.87 R65 1996 HUM030262 12/08/2017 1 Libro LIBROTEXTO DONACION

Con tecnología Koha