MARC details
000 -LÍDER |
fixed length control field |
02166cam a2200313 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
control field |
17379758 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
control field |
MX-MeUAM |
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCIÓN |
control field |
20171031113555.0 |
008 - ELEMENTOS DE LONGITUD FIJA -- INFORMACIÓN GENERAL |
fixed length control field |
120710s2013 nyu 000 0 eng |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN |
9780415501934 (hardback) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN |
9780415501958 (paperback) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN |
9780203131268 (ebook) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACION |
Agencia que crea de manera original el registro |
DLC |
Agencia que realiza la transcripción |
DLC |
Agencia que realiza la modificación |
DLC |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número clasificador |
LB1050 |
Número del ítem |
R43 2013 |
245 00 - MENCIÓN DE TITULO |
Título |
Reading--from words to multiple texts / |
Mención de responsabilidad, etc. |
edited by M. Anne Britt, Susan R. Goldman, Jean-Francois Rouet. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1st ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2013. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiv, 222 p. : |
Otros detalles físicos |
il. ; |
Dimensiones |
24 cm. |
520 ## - NOTA DE RESUMEN, ETC. |
Nota de sumario, etc. |
"Increasing the mastery of reading and text literacy in the general population is one of the most important challenges faced by both developed and developing societies. Providing a new reference for researchers and practitioners involved in this domain, this book brings together empirical research on the multiple levels of language that are involved in reading. It emphasizes the concrete outcomes of scientific research, and illustrates the continuity among levels. The chapters deal with clearly articulated questions, provide up to date reviews of the literature, and include discussions of the impacts of research outcomes for the practice of reading instruction. Furthermore, the volume addresses the gap between restricted and more functional approaches to reading competency. Finally, it addresses some of the new issues that arise from the rapid changes in reading practices that are related to the diffusion of digital technologies. Featuring contributions from authors who are among the acknowledged leaders in the field and presenting the state of the art and current controversies in reading and literacy research, this volume honors the profound impact of Charles Perfetti on reading research"-- |
Fuente proveedora de los datos |
Provided by publisher. |
600 10 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - NOMBRE PERSONAL |
Nombre personal |
Perfetti, Charles A. |
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Reading. |
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Reading, Psychology of. |
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Reading |
Subdivisión general |
Research. |
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Psicología de la lectura. |
700 1# - ASIENTO SECUNDARIO - NOMBRE PERSONAL |
Nombre personal |
Britt, M. Anne. |
700 1# - ASIENTO SECUNDARIO - NOMBRE PERSONAL |
Nombre personal |
Goldman, Susan R. |
700 1# - ASIENTO SECUNDARIO - NOMBRE PERSONAL |
Nombre personal |
Rouet, Jean-François. |
942 ## - TIPO DE MATERIAL (KOHA) |
Koha item type |
Libro |