MARC details
000 -LÍDER |
fixed length control field |
02897cam a2200325 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
control field |
18422199 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
control field |
MX-MeUAM |
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCIÓN |
control field |
20240918120220.0 |
008 - ELEMENTOS DE LONGITUD FIJA -- INFORMACIÓN GENERAL |
fixed length control field |
211105s2015 nju frb 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN |
9781118961667 (epub) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN |
9781118961650 (pdf) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN Cancelado/ Invalidado |
9781118961506 (hardback) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACION |
Agencia que crea de manera original el registro |
DLC |
Idioma de la catalogación |
spa |
Agencia que realiza la transcripción |
DLC |
Agencia que realiza la modificación |
DLC |
-- |
MX-MeUAM |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número clasificador |
HF5415.32 |
100 1# - ASIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre personal |
Revella, Adele |
9 (RLIN) |
25356 |
245 10 - MENCIÓN DE TITULO |
Título |
Buyer personas : |
Parte restante del título |
how to gain insight into your customers expectations, align your marketing strategies, and win more business / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Adele Revella. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Hoboken : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Wiley, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiv, 215 p. ; |
Dimensiones |
24 cm. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
The new rules series |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Incluye índice. |
520 ## - NOTA DE RESUMEN, ETC. |
Nota de sumario, etc. |
"See your offering through the buyer's eyes for more effective marketingBuyer Personas is the marketer's actionable guide to learning what your buyer wants and how they make decisions. Written by the world's leading authority on buyer personas, this book provides comprehensive coverage of a compelling new way to conduct buyer studies, plus practical advice on adopting the buyer persona approach to measurably improve marketing outcomes. Readers will learn how to segment their customer base, investigate each customer type, and apply a radically more relevant process of message selection, content creation, and distribution through the channels that earn the buyers' trust. Rather than relying on generic data or guesswork to determine what the buyer wants, the buyer persona approach allows companies to ask the buyer directly and obtain more precise and actionable guidance.Buyer personas are composite pictures of the people who buy solutions, services or products, crafted through a unique type of interview with the people the marketer wants to influence. This book provides step-by-step guidance toward implementing the buyer persona approach, with the advice of an internationally-respected expert. Learn who buys what, and why Understand your buyer's goals and how you can address them Tailor your marketing activities to your buyer's expectations See the purchase through the customer's eyes A recent services industry survey reports that 52 percent of their marketers have buyer personas, and another 28 percent expect to add them within the next two years - but only 14.6 percent know how to use them. To avoid letting such a valuable tool go to waste, access the expert perspective in Buyer Personas, and craft a more relevant marketing strategy"-- |
Fuente proveedora de los datos |
Provided by publisher. |
590 ## - NOTA LOCAL |
Nota local |
CveAsig: 40363; |
590 ## - NOTA LOCAL |
Nota local |
ProgEdu: 28002; |
590 ## - NOTA LOCAL |
Nota local |
AresCon: ADMINISTRATIVAS; |
650 #7 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Comportamiento del consumidor. |
Fuente del encabezamiento o término |
lemb |
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Administración. |
650 #7 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Mercadeo |
Subdivisión general |
Administración. |
Fuente del encabezamiento o término |
lemb |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Especificación de materiales |
Cover image |
Identificador Uniforme del Recurso |
http://catalogimages.wiley.com/images/db/jimages/9781118961506.jpg |
942 ## - TIPO DE MATERIAL (KOHA) |
Koha item type |
Libro |