MARC details
000 -LÍDER |
fixed length control field |
02167cam a2200277 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
control field |
21595915 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
control field |
MX-MeUAM |
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCIÓN |
control field |
20241204060553.0 |
008 - ELEMENTOS DE LONGITUD FIJA -- INFORMACIÓN GENERAL |
fixed length control field |
241203s2021 nyua fr 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN |
9781616899776 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN |
9781616899721 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACION |
Agencia que crea de manera original el registro |
YDX |
Idioma de la catalogación |
spa |
Agencia que realiza la transcripción |
YDX |
Agencia que realiza la modificación |
BDX |
-- |
CDX |
-- |
OCLCO |
-- |
OCLCF |
-- |
S1C |
-- |
EAU |
-- |
WKM |
-- |
OCLCO |
-- |
JYJ |
-- |
GZN |
-- |
OCL |
-- |
UND |
-- |
ERASA |
-- |
DLC |
-- |
MX-MeUAM |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número clasificador |
NC997 |
Número del ítem |
A33 2021 |
100 1# - ASIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre personal |
Adams, Sean |
9 (RLIN) |
17946 |
245 10 - MENCIÓN DE TITULO |
Título |
How design makes us think / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Sean Adams. |
246 34 - FORMA VARIANTE DEL TITULO |
Título propiamente dicho/forma breve del título |
How design makes us think : |
Parte restante del título |
and feel and do things |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Hudson, New York : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Princeton Architectural Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2021. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
256 p. : |
Otros detalles físicos |
il (principalmente col.) ; |
Dimensiones |
25 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Incluye índice. |
520 ## - NOTA DE RESUMEN, ETC. |
Nota de sumario, etc. |
"In hundreds of case studies across design disciplines, and using accessible language, AIGA medalist Sean Adams demonstrates the overt and covert techniques expert graphic designers use to engender a reaction in their audience"-- Provided by publisher. |
520 ## - NOTA DE RESUMEN, ETC. |
Nota de sumario, etc. |
"From posters to cars, design is everywhere. While we often discuss the aesthetics of design, we don't always dig deeper to unearth the ways design can overtly, and covertly, convince us of a certain way of thinking. How Design Makes Us Think collects hundreds of examples across graphic design, product design, industrial design, and architecture to illustrate how design can inspire, provoke, amuse, anger, or reassure us. Graphic designer Sean Adams walks us through the power of design to attract attention and convey meaning. The book delves into the sociological, psychological, and historical reasons for our responses to design, offering practitioners and clients alike a new appreciation of their responsibility to create design with the best intentions. How Design Makes Us Think is an essential read for designers, advertisers, marketing professionals, and anyone who wants to understand how the design around us makes us think, feel, and do things."--Google Books viewed Apr. 19, 2021. |
650 #7 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Artes gráficas |
Subdivisión general |
técnicas. |
Fuente del encabezamiento o término |
lemb |
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Artes gráficas |
Subdivisión general |
Psicología. |
650 #7 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Comunicación visual. |
Fuente del encabezamiento o término |
lemb |
942 ## - TIPO DE MATERIAL (KOHA) |
Koha item type |
Libro |