Guided reading : making it work / by Mary Browning Schulman and Carleen daCruz Payne.
Tipo de material: TextoSeries Teaching strategiesDetalles de publicación: New York : Scholastic Professional Books, c2000Descripción: 272 p. : il. ; 28 cmISBN: 0439116392Tema(s): Lecturas (Primaria) | Niños -- Libros y lecturas | Teaching -- Aids and devicesClasificación CDD: 372.4 Clasificación LoC:LB1525 | .S28 2000Resumen: Ideas, resources, and a list of childrens' books that can be used to implement guided reading.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Facultad de Ciencias Humanas | Colección Stanley Swartz | LB1525 S28 2000 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | HUM030326 | |
Libro | Facultad de Ciencias Humanas | Colección Stanley Swartz | LB1525 S28 2000 (Browse shelf(Abre debajo)) | 2 | Disponible | HUM030327 |
Navegando Facultad de Ciencias Humanas Estantes, Código de colección: Colección Stanley Swartz Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
LB1525 R53 2000 Rigby literacy : | LB1525 R65 1998 So-- what's a tutor to do? / | LB1525 S28 2000 Guided reading : | LB1525 S28 2000 Guided reading : | LB1525 S53 1997 Implementing the 4-blocks literacy model / | LB1525 S535 2001 Modifying the four-blocks for upper grades / | LB1525 S55 1994 Learning to read in New Zealand / |
"Two teachers share their insights, strategies, and lessons for helping every child become a successful reader"--Cover.
Incluye referencias bibliográficas p. 168-169.
Grades K-3.
Ideas, resources, and a list of childrens' books that can be used to implement guided reading.
8