Involvement in learning for low-achieving students / Barbara Smey-Richman.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Philadelphia : Research for Better Schools, c1988Descripción: 73 p. ; 23 cmTema(s): Academic achievement | Rendimiento académico | Underachievers | Rendimiento académico bajo | Low AchievementClasificación CDD: 371.9 Clasificación LoC:LB1029.R4 | S54 1988Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Facultad de Ciencias Humanas | Colección Stanley Swartz | LB1029.R4 S54 1988 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | HUM029395 |
Navegando Facultad de Ciencias Humanas Estantes, Código de colección: Colección Stanley Swartz Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
LB1029.N6 M85 1993 Multiage classrooms : | LB1029.O6 N85 2000 Learning centers for intermediate classrooms / written and compiled by Casey Nulls and Patti Sima. | LB1029.R35 E54 2008 Emergent curriculum in the primary classroom : | LB1029.R4 S54 1988 Involvement in learning for low-achieving students / | LB1029.T4 B38 Cooperative teaching : | LB1031 T65 1999 The differentiated classroom : | LB1031 T65 1999 The differentiated classroom : |
Bibliography: p. 55-73.
A resource document addressing one of the factors on the "Assessment of School Needs for Low-Achieving Students" survey.
8