The myth of the first three years : a new understanding of early brain development and lifelong learning / John T. Bruer.

Por: Bruer, John T, 1949-Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: New York : Free Press, c1999Descripción: x, 244 p. : il. ; 24 cmISBN: 0684851849Tema(s): Psicología del aprendizaje | Psicopedagogía | Neuropsicología pediátrica | Learning, Psychology of | Educational psychology | Pediatric neuropsychology | Learning | Brain -- growth & development | Child Development | Child | Infant | Neuropsychology | Psychology, EducationalClasificación CDD: 155.4/13 Clasificación LoC:BF318 | .B79 1999BF318 | B78 1999Recursos en línea: Contributor biographical informationTexto | Sample textTexto | Publisher descriptionTexto | Table of contentsTexto
Contenidos:
Through the prism of the first three years -- The starting points -- Neural connections: some you use, some you loose -- Be all that you can be: critical periods -- Club med or solitary: the importance of enriched environments -- What's a mother (or the rest of us) to do?
Star ratings
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Facultad de Ciencias Humanas
Colección Stanley Swartz BF318 B78 1999 (Browse shelf(Abre debajo)) 1 Disponible HUM030528

Incluye referencias bibliográficas (p. 211-235) e índice.

Through the prism of the first three years -- The starting points -- Neural connections: some you use, some you loose -- Be all that you can be: critical periods -- Club med or solitary: the importance of enriched environments -- What's a mother (or the rest of us) to do?

8

Con tecnología Koha