Traumatic brain injury [videograbación] / presented by Reed Martin, J.D.
Tipo de material: PelículaIdioma: Inglés Series Legal challenges in special education ; 16Detalles de publicación: Urbana, IL : Carle Medical Communications : Baxley Media Group, 1992Descripción: 1 videocasete (52 min.) : son., col. ; 1/2 plgTema(s): Educación especial -- Leyes y legislación -- Estados Unidos | Niños con discapacidades -- Educación -- Leyes y legislación -- Estados Unidos | Educación -- Leyes y legislación | Special education -- Law and legislation -- United States | Children with disabilities -- Education -- Law and legislation -- United States | Educational law and legislationClasificación LoC:LC3981 | T73 1992Resumen: Discusses challenges in evaluation, unique problems in individualized education program planning, modifications in programming, and applicable related services categories for schools to consider in dealing with traumatic brain injured students.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Video | Facultad de Ciencias Humanas | Colección Stanley Swartz | LC3981 T73 1992 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | HUM027330 |
Navegando Facultad de Ciencias Humanas Estantes, Código de colección: Colección Stanley Swartz Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | |||||||
LC3981 T39 1991 Learning denied / | LC3981 T43 1994 Teachers' rights in special education law | LC3981 T432 1997 Teaching and advocacy / | LC3981 T73 1992 Traumatic brain injury | LC3981 W45 2006 Practical cases in special education for all educators / | LC3981 W45 2006 Practical cases in special education for all educators / | LC3992 .H95 1977 The gifted and the creative : |
VHS.
Reed Martin.
Discusses challenges in evaluation, unique problems in individualized education program planning, modifications in programming, and applicable related services categories for schools to consider in dealing with traumatic brain injured students.
8