Simulations and the future of learning : an innovative (and perhaps revolutionary) approach to e-learning / Clark Aldrich.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: San Francisco : Pfeiffer, c2004Descripción: xi, 282 p. : il. ; 24 cmISBN: 0787969621 (alk. paper)Tema(s): Education -- Simulation methods | Internet in education | Instructional systems -- Design | Educación -- Métodos de simulación | Internet en la educación | Sistemas de enseñanza -- DiseñoClasificación CDD: 371.33/4 Clasificación LoC:LB1029.S53 | A53 2004Recursos en línea: Contributor biographical information | Publisher description | Table of contentsTipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central Ensenada | Acervo General | LB1029 .S53 A53 2004 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | ENS051853 |
Navegando Biblioteca Central Ensenada Estantes, Código de colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
LB1029 .O6 H47 Manual para la elaboración de material didáctico / | LB1029 .O6 H47 Manual para la elaboración de material didáctico / | LB1029 .P67 M65 2004 Creating e-portfolios using PowerPoint : | LB1029 .S53 A53 2004 Simulations and the future of learning : | LB1031.5 F35 2001 Learning together : | LB1032 A53 1983 Dinámica de grupos en educación / | LB1032 A53 2007 Dinámica de grupos en educación / |
Incluye índice.
Do you want fries with that e-learning? -- In the game -- The primary colors of content -- The e-learning arms race -- The myth of subject matter experts -- The search for content -- What would a leadership situation look like? -- Uncovering the essence of leadership -- The lure of linear content -- Rules for a post-textbook world : simulation design principles -- The beginning of open-ended content : sets and figures -- What do people do all day? : the animation system -- The ultimate hurdle : the dialogue system -- Modeling a little world : the physics system -- Modeling the inhabitants : the AI system -- A new look at work : the interface system -- The scariest word of all : gameplay -- Why use grades, anyway? : metrics, scores, and simulations -- Virtual leader vs. the world -- Seventeen simulation issues -- A manifest destiny : simulations and the training industry -- Epilogue, looking back at schools.
9