Mobile learning : structures, agency, practices / by Norbert Pachler, Ben Bachmair, John Cook ; with contributions from Gunther Kress ... [et al.].
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: New York : Springer, c2010Descripción: xxi, 382 p. : il. ; 24 cmISBN: 9781441905840 (hbk.); 1441905847 (hbk.); 1441905855 (ebk.); 9781441905857 (ebk.)Tema(s): Sistemas de comunicación móvil en educación | Mobile communication systems in education | E-Learning | Mobile ComputingClasificación CDD: 371.33 Clasificación LoC:LB1044.84 | .P33 2010LB1044.84 | P32 2010Otra clasificación: 5,3 | DP 2600 | DAT 614f | EDU 660f Recursos en línea: Table of contentsTipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo | Acervo General | LB1044.84 P32 2010 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | ENS066851 |
Navegando Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo Estantes, Código de colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
LB1033.5 E58 2007 Entender(se) en clase : | LB1034 S62 2015 Socializing intelligence through academic talk and dialogue / | LB1043 H35 2008 Handbook of research on new literacies / | LB1044.84 P32 2010 Mobile learning : | LB1044.84 V38 2009 Researching mobile learning : | LB1044.87 D83 2008 La universidad en la sociedad red : | LB1044.87 D83 2008 La universidad en la sociedad red : |
Incluye referencias bibliográficas eíndices.
Charting the conceptual space -- Mobile learning : a topography -- Mobile devices as resources for learning : adoption trends, characteristics, constraints and challenges -- Cases of mobile learning -- Whither a socio-cultural ecology of learning with mobile devices -- Analysing the mobile complex for education : key concepts -- A social semiotic analysis of mobile devices : interrelations of technology and social habitus -- The mobile complex, socialization and learning resources -- Appropriation and learning -- At-risk learners : their contextual and conversational options -- User-generated content and contexts : an educational perspective -- Four didactic parameters for analysis and planning -- Setting the scene -- Emerging technologies and attendant practices -- Visions and suspicions.
9