Using quantitative data to answer critical questions / Frances K. Stage, editor.
Tipo de material: TextoSeries New directions for institutional research ; no. 133.Detalles de publicación: San Francisco : Jossey-Bass, c2007Descripción: 103 p. : il. ; 23 cmISBN: 9780787997786; 0787997781Tema(s): Educación superior -- Investigaciones -- Estados Unidos | Investigación cuantitativa -- Estados Unidos | Education, Higher -- Research -- United States | Quantitative research -- United StatesClasificación LoC:LB2326.3 | U85 2007Recursos en línea: Haga clic para acceso en línea | Haga clic para acceso en líneaTipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Facultad de Ciencias Humanas | Acervo General | LB2326.3 U85 2007 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | HUM039381 | |
Libro | Facultad de Ciencias Humanas | Acervo General | LB2326.3 U85 2007 (Browse shelf(Abre debajo)) | 2 | Disponible | HUM040390 |
Navegando Facultad de Ciencias Humanas Estantes, Código de colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
LB2326.3 S87 2005 Survey research : | LB2326.3 T45 2013 The changing academic profession : | LB2326.3 U85 2007 Using quantitative data to answer critical questions / | LB2326.3 U85 2007 Using quantitative data to answer critical questions / | LB2328 C65 2009 Community college models : | LB2328 M49 La educacion media superior en Mexico. | LB2328.2 C38 1990 El concepto de universidad / |
"Spring 2007."
Incluye referencias bibliográficas e índice.
Answering critical questions using quantitative data / Frances K. Stage -- Thinking critically about the "critical": quantitative research as social critique / Benjamin Baez -- Bridging key research dilemmas: quantitative research using a critical eye / Deborah Faye Carter, Sylvia Hurtado -- Race, ethnicity, and higher education policy: the use of critical quantitative research / Robert T. Teranishi -- The sources of racial-ethnic group differences in college enrollment: a critical examination / Laura W. Perna -- Finding social justice in education policy: rethinking theory and approaches in policy research / Edward P. St. John -- Women's paths in science: a critical feminist analysis / Jillian Kinzie -- Moving from probabilities to possibilities: tasks for quantitative criticalists / Frances K. Stage.
Also issued online
8