Improving mathematics achievement for all California students : the report of the California Mathematics Task Force / California Mathematics Task Force.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Sacramento, CA : California Dept. of Education, 1995Descripción: vi, 25 p. ; 28 cmISBN: 0801112451; 9780801112454Tema(s): Matemáticas -- Enseñanza -- California | Mathematics -- Study and teaching -- CaliforniaClasificación LoC:QA13.5.C2 | I56 1995Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Facultad de Ciencias Humanas | Colección Stanley Swartz | QA13.5 .C2 I56 1995 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | HUM039959 |
Navegando Facultad de Ciencias Humanas Estantes, Código de colección: Colección Stanley Swartz Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
QA11.2 E24 2010 The SIOP model for teaching mathematics to English learners / | QA11.2 E24 2010 The SIOP model for teaching mathematics to English learners / | QA113 M6718 1996 Un gorilla : | QA13.5 .C2 I56 1995 Improving mathematics achievement for all California students : | QA135.5 B37 1979 Workjobs II : | QA135.5 B373 1979 Mathematics their way : | QA135.5 B373 1979 Mathematics their way : |
Incluye referencias bibliográficas (p. 19-21).
8