Research methods for applied language studies / Keith Richards, Steven Ross, Paul Seedhouse.
Tipo de material: TextoIdioma: eng. Series Routledge applied linguisticsDetalles de publicación: New York, NY : Routledge, 2012Edición: 1st edDescripción: xv, 373 p. : il. ; 25 cmISBN: 9780415551403; 0415551404; 9780415551410 (pbk.); 0415551412 (pbk.)Tema(s): Lenguaje y lengua -- Estudio y enseñanza | Linguística aplicada -- Métodologia | Language and languages -- Study and teaching | Applied linguistics -- MethodologyClasificación CDD: 407.2 Clasificación LoC:P129 | R52 2012
Contenidos:
Introduction to research in language teaching and learning -- Interaction and pedagogy -- The classroom as a language learning environment -- Affect and belief in language learning -- Language learning tasks -- Interaction, context and identity -- Assessing language/accessing constructs -- Mixed methods studies and complexity.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Valle Dorado | Acervo General | P129 R52 2012 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | ENS070322 |
Navegando Valle Dorado Estantes, Código de colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
P129 O94 2002 The Oxford handbook of applied linguistics / | P129 O94 2002 The Oxford handbook of applied linguistics / | P129 P3918 2003 De profesión, lingüista : | P129 R52 2012 Research methods for applied language studies / | P131 R68 Ensayo sobre el origen de las lenguas / | P140 C35 2004 Historical linguistics : an introduction / | P140 F5818 2003 Breve historia del lenguaje / |
Incluye referencias bibliográficas e índice.
Introduction to research in language teaching and learning -- Interaction and pedagogy -- The classroom as a language learning environment -- Affect and belief in language learning -- Language learning tasks -- Interaction, context and identity -- Assessing language/accessing constructs -- Mixed methods studies and complexity.
17