Handbook of research on trends in European higher education convergence / Alina Mihaela Dima, editor.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Series Advances in higher education and professional development (AHEPD) book seriesDetalles de publicación: Hershey PA : Information Science Reference, [2014]Descripción: xxxiii, 484 p. : il. ; 29 cmISBN: 9781466659988 (hardcover); 9781466660014 (print & perpetual access)Otro título: Research on trends in European higher education convergenceTema(s): Educación superior -- Europa | Educación superior y Estado -- Europa | Education, Higher -- Europe | Higher education and state -- Europe | Education, Higher -- Europe -- AdministrationClasificación CDD: 378.4 Clasificación LoC:LA628 | H35 2014Resumen: "This book identifies the indicators that meet the consensus of the academic community and higher education management experts, analyzing the recognized trends within the publication and concluding which measures should be taken to improve convergence pace and avoid potential pitfalls"-- Provided by publisher.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Valle de las Palmas | Acervo General | LA628 H35 2014 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | PAL012960 |
Navegando Valle de las Palmas Estantes, Código de colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
LA428 E887 2008 Formación y desempeño profesional de egresados universitarios / | LA428 E887 2008 Formación y desempeño profesional de egresados universitarios / | LA429 .B34 P55 2006 Los primeros cincuenta años de educación superior en Baja California, 1957-2007 / | LA628 H35 2014 Handbook of research on trends in European higher education convergence / | LB41 G65 2009 Educación holística : la pedagogía del siglo XXI / | LB41 G65 2009 Educación holística : la pedagogía del siglo XXI / | LB41 G65 2009 Educación holística : la pedagogía del siglo XXI / |
Incluye referencias bibliográficas (p. 435-476) e índice.
"This book identifies the indicators that meet the consensus of the academic community and higher education management experts, analyzing the recognized trends within the publication and concluding which measures should be taken to improve convergence pace and avoid potential pitfalls"-- Provided by publisher.
28