Results now : how we can achieve unprecedented improvements in teaching and learning / Mike Schmoker.
Tipo de material:
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Facultad de Ciencias Humanas | Colección Stanley Swartz | LB2822.82 S245 2006 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | HUM045659 | |
![]() |
Facultad de Ciencias Humanas | Colección Stanley Swartz | LB2822.82 S245 2006 (Browse shelf(Abre debajo)) | 2 | Disponible | HUM045740 | |
![]() |
Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo | Acervo General | LB2822.82 S245 2006 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | ENS100089 |
Navegando Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo Estantes, Código de colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | |||||||
LB2822.8 D58 2010 Discursos e identidades en contextos de cambio educativo / | LB2822.82 B53 2010 Handbook of school improvement : | LB2822.82 S24 2001 The results fieldbook : practical strategies from dramatically improved schools / | LB2822.82 S245 2006 Results now : | LB2822.82 E86 Reingeniería educativa : | LB2822.82 P73 2005 The practice and theory of school improvement / | LB2822.84.M49 M34 2007 Mejora de la calidad educativa en México : posiciones y propuestas / |
Incluye referencias bibliográficas (p. 183-191) e índice.
Introduction: The Brutal Facts About Instruction and Its Supervision -- I. Reality and Illusion in Public Schools -- 1. The Buffer -- 2. Isolation: The Enemy of Improvement -- 3. Leadership Interrupted: How the Buffer Compromises Supervision -- 4. Curricular Chaos -- II. Literacy Education: The Greatest Opportunity of All -- 5. The Power of Authentic Literacy -- 6. Authentic Literacy and Intellectual Development -- 7. The Startling State of Literacy Education -- III. Learning and Leading in the Professional Learning Community -- 8. Professional Learning Communities: The Surest, Fastest Path to Instructional Improvement -- 9. Leadership in the Professional Learning Community -- 10. Scaling Up: Central Office and State-Level Leadership in the Learning Community -- Conclusion. Why Not Us? Why Not Now? -- Appendix A: Suggestions for Teaching Critical and Argumentative Literacy -- Appendix B: Start Here for Improving Teaching -- Appendix C: Agreements.
8