000 01714cam a2200469 a 4500
001 u303954
003 SIRSI
005 20160811205029.0
008 061120s2007 nju frb 001 0 eng d
010 _a 2006038478
020 _a0805856951 (c : alk. paper)
020 _a9780805856958 (c : alk. paper)
020 _a080585696X (p : alk paper)
020 _a9780805856965 (p : alk paper)
020 _a1410616940 (e : alk. paper)
020 _a9781410616944 (e : alk. paper)
040 _aDLC
_cDLC
_dBAKER
_dBTCTA
_dC#P
_dDLC
050 0 0 _aLC196
_b.R43 2007
050 0 _aLC196
_bR43 2007
082 0 0 _a370.11/5
_222
245 1 0 _aReframing sociocultural research on literacy :
_bidentity, agency, and power /
_c[edited by] Cynthia Lewis, Patricia Enciso, Elizabeth Birr Moje.
260 _aMahwah, N.J. :
_bLawrence Erlbaum Associates,
_c2007.
300 _axx, 205 p. ;
_c24 cm.
504 _aIncluye referencias bibliográficas eíndice.
650 0 _aCritical pedagogy.
650 0 _aLiteracy
_xSocial aspects.
650 0 _aReading
_xSocial aspects.
650 0 _aEducational sociology.
650 4 _aPedagogía crítica.
650 4 _aAlfabetización (Educación)
_xAspectos sociales.
650 4 _aLectura
_xAspectos sociales.
650 4 _aSociología de la educación.
700 1 _aLewis, Cynthia.
700 1 _aEnciso, Patricia.
700 1 _aMoje, Elizabeth B.
856 4 2 _3Publisher description
_uhttp://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0704/2006038478-d.html
856 4 1 _3Table of contents only
_uhttp://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0704/2006038478-t.html
596 _a9 17
942 _cLIBRO
999 _c147261
_d147261