000 01285cam a2200361 a 4500
001 u330693
003 SIRSI
005 20160812070014.0
008 111005s1995 nyu fr 001 0 eng c
040 _aDLC
_cDLC
_dBTCTA
_dYDXCP
_dBAKER
_dDEBBG
020 _a0807733857 (acid-free paper)
020 _a9780807733851 (acid-free paper)
020 _a0807733849 (pbk. : acid-free paper)
020 _a9780807733844 (pbk. : acid-free paper)
050 0 _aLC213.2
_bB37 1995
082 0 0 _a370.19/34/0973
_220
100 1 _aBartoli, Jill.
245 1 0 _aUnequal opportunity :
_blearning to read in the U.S.A. /
_cJill Sunday Bartoli.
260 _aNew York :
_bTeachers College,
_cc1995.
300 _axvii, 227 p. ;
_c24 cm.
490 1 _aLanguage and literacy series
504 _aIncluye referencias bibliográficas (p. 205-215) e índice.
650 7 _aIgualdad en la educación
_zEstados Unidos.
_2lemb
650 7 _aLectura
_zEstados Unidos.
_2lemb
650 7 _aEvaluación educativa.
_2lemb
650 0 _aEducational equalization
_zUnited States.
650 0 _aReading
_zUnited States.
650 0 _aEducational accountability
_zUnited States.
830 0 _aLanguage and literacy series (New York, N.Y.)
596 _a8
942 _cLIBRO
999 _c171370
_d171370