000 01199nam a22003137a 4500
003 MX-MeUAM
005 20241024114156.0
008 241024s2021 nyua frb 001 0 eng d
020 _a9780593329733
020 _a9780593329740 (ebook)
040 _bspa
_cMX-MeUAM
050 4 _aLB1731
_bO34 2021
100 1 _936233
_aOakley, Barbara
245 1 0 _aUncommon sense teaching :
_bpractical insights in brain science to help students learn /
_cBarbara Oakley, Beth Rogowski, Terrence J. Sejnowski
260 _aNew York, NY :
_bTarcherPerigee book,
_c2021
300 _axii, 322 p. :
_bil. ;
_c23 cm.
500 _aCubierta: From the creators of the popular online course Learning How to Learn.
504 _aIncluye referencias bibliográficas e índice.
590 _aCveAsig: 44428;
590 _aProgEdu: 79010;
590 _aAresCon: EDUCACIÓN.HUMANIDADES;
650 0 _aTeachers
_xIn service training.
650 0 _aEducational psychology.
650 4 _aProfesorado
_xCapacitación en servicio.
650 4 _aPsicología de la educación.
700 1 _936234
_aRogowsky, Beth
_ecoaut.
700 1 _936235
_aSejnowski, Terrence J.
_q(Terrence Joseph)
_ecoaut.
942 _cLIBRO
999 _c264120
_d264119