Pronunciation pedagogy and theory : new views, new directions / Joan Morley, editor.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Alexandria, Va. : Teachers of English to Speakers of Other Languages, c1994Descripción: vii, 119 p. : ill. ; 23 cmISBN: 0939791552Tema(s): Inglés -- Pronunciación -- Congresos | Inglés -- Estudio y enseñanza -- Congresos | Inglés -- Estudio y enseñanza -- Estudiantes extranjeros -- Congresos | English language -- Pronunciation -- Congresses | English language -- Study and teaching -- Foreign speakers -- CongressesClasificación LoC:PE1137 | P76 1994Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Facultad de Idiomas Mexicali | Acervo General | PE1137 P76 1994 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | IDI005346 |
"This volume contains expanded versions of seven papers presented in 1992 at the 26th Annual TESOL Convention in Vancouver, BC."--Introd.
Incluye referencias bibliográficas.
Pronunciation assessment in the ESL/EFL curriculum / Janet Goodwin, Donna Brinton, and Marianne Celce-Murcia -- Empowering students with predictive skills / Wayne B. Dickerson -- Intonation : a navigation guide for the listener / Judy B. Gilbert -- Some perspectives on accent : range of voice quality variation, the periphery, and focusing / John H. Esling -- A multidimensional curriculum design for speech-pronunciation instruction / Joan Morley -- Recent research in L2 phonology : implications for practice / Martha C. Pennington -- The effects of pronunciation teaching / George Yule and Doris Macdonald.
11