Effective teacher induction and mentoring : assessing the evidence / Michael Strong ; foreword by Richard Ingersoll.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: New York : Teachers College, Columbia University, c2009Descripción: xii, 152 p. : ill. ; 24 cmISBN: 9780807749333 (pbk.); 0807749338 (pbk.); 9780807749340 (hardcover); 0807749346 (hardcover)Tema(s): Teacher orientation -- United States | Mentoring in education -- United States | Teacher effectiveness -- United States | Maestros -- Orientación -- Estados Unidos | Tutoría (Enseñanza) -- Estados Unidos | Maestros -- Eficacia -- Estados UnidosClasificación CDD: 371.10973 Clasificación LoC:LB1729 | .S77 2009LB1729 | S87 2009Recursos en línea: Table of contents only
Contenidos:
Setting the scene -- A history of mentoring and induction for teachers -- Induction programs and teacher retention -- Induction programs and the development of teaching practice -- Induction programs and their effect on student achievement -- The costs and benefits of induction and mentoring programs -- Conclusion: assessing the evidence.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo | Acervo General | LB1729 S87 2009 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | ENS063262 |
Navegando Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo Estantes, Código de colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
LB1719 .L37 N84 2007 Nuevos maestros para América Latina / | LB1719 .M4 E88 1991 Estudios en torno a la formación de profesores / | LB1719 .M6 S85 2003 V.1 Sujetos, actores y procesos de formación / | LB1729 S87 2009 Effective teacher induction and mentoring : | LB1731 G88 2000 Evaluating professional development / | LB1731 R68 2011 Online professional development : | LB1731 K33 2009 30 reflective staff development exercises for educators / |
Incluye referencias bibliográficas e índice.
Setting the scene -- A history of mentoring and induction for teachers -- Induction programs and teacher retention -- Induction programs and the development of teaching practice -- Induction programs and their effect on student achievement -- The costs and benefits of induction and mentoring programs -- Conclusion: assessing the evidence.
9