The multilingual turn : implications for SLA, TESOL and bilingual education / edited by Stephen May.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2014Descripción: x, 229 p. ; 23 cmISBN: 9780415534314 (hbk); 9780415534321 (pbk)Tema(s): Second language acquisition -- Study and teaching | Education, Bilingual | Multicultural educationClasificación LoC:P118.2 | M85 2014Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central Tijuana | Acervo General | P118.2 M85 2014 (Browse shelf(Abre debajo)) | 1 | Disponible | TIJ120014 | |
Libro | Biblioteca Central Tijuana | Acervo General | P118.2 M85 2014 (Browse shelf(Abre debajo)) | 2 | Disponible | TIJ120015 |
Navegando Biblioteca Central Tijuana Estantes, Código de colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
P118.2 L376 2016 A guide to doing statistics in second language research using SPSS and R / | P118.2 M32 2016 Second language research : | P118.2 M47 2020 Engaging lenguage learners in contemporary classrooms / | P118.2 M85 2014 The multilingual turn : | P118.2 M85 2014 The multilingual turn : | P118.65 S55 1989 Language acquisition : the age factor / | P119.3 J64 2013 Language policy / |
Incluye referencias bibliográficas.