Ambitious science teaching / Mark Windschitl, Jessica Thompson, and Melissa Braaten.

Por: Windschitl, MarkColaborador(es): Thompson, Jessica Jane [coaut.] | Braaten, Melissa L [coaut.]Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Cambridge, Massachusetts : Harvard Education Press, 2018Descripción: viii, 304 p. : il. ; 24 cmISBN: 9781682531631 (library edition); 9781682531624 (pbk.)Tema(s): Ciencia -- Enseñanza -- Estados Unidos | Investigación acción en educación | Metodología en pedagogíaClasificación LoC:QC183.3 | W55 2018Resumen: The book is addressed to classroom science teachers, both beginning and experienced. It is a guide to using four core practices to improve instruction using Ambitious Science Teaching methods.-- Provided by publisher.
Star ratings
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Facultad de Pedagogía e Innovación Educativa
Acervo General QC183.3 W55 2023 (Browse shelf(Abre debajo)) 1 Disponible PDA004599

Depósito legal: Ninth printing, 2023.

Incluye referencias bibliográficas e índice.

The book is addressed to classroom science teachers, both beginning and experienced. It is a guide to using four core practices to improve instruction using Ambitious Science Teaching methods.-- Provided by publisher.

Con tecnología Koha